Reklamace

Odstoupení od smlouvy - garance vrácení peněz 

Každý zákazník má právo do 14 dnů po přijetí zásilky odstoupit od kupní smlouvy a nepoškozené zboží nám zaslat zpět. V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátíme všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na doručení zboží, které jsme na základě kupní smlouvy přijali a to nejpozději do 7 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží a to bezhotovostně na účet tebou určený. Jestliže byl zvolen jiný, než nejlevnější způsob doručení zboží, který nabízíme, bude navrácen náklad na doručení zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží. Vice informací nalezneš ve VOP čl. 7.

Reklamace vadného nebo rozbitého výrobku

Každý náš zákazník má právo reklamovat vadné nebo rozbité zboží do dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Reklamace se nevztahuje na opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním.V případě reklamace prosíme o zaslání fotografie, ze které je patrná vada (pokud je to možné) na e-mailovou adresu: info@xobeauty.cz. Při uznání reklamace zákazníkovi bude poté zaslán náhradní, nový výrobek. Vyhrazujeme si právo požadovat zaslání vadného výrobku. Kupující má v tom případě nárok na proplacení obvyklého poštovného za dopravu zboží zpět k prodejci. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní. Více informací nalezneš ve VOP čl. 8.

Poškození zboží přepravcem

Doporučujeme ti si zkontrolovat zboží/zásilku při předání dopravcem a v případě známek poškození si balíček nepřevzít, nebo uvést poškození obalu, či výrobku přímo do protokolu o převzetí dopravci. Pokud i přesto zásilku převezmeš, kontaktuj nás prosím do 24 hodin od převzetí poškozeného zboží na: info@xobeauty.cz. Při kontaktu je nutné uvést číslo objednávky nebo faktury a přiložit fotografii poškozeného obalu před rozbalením výrobku, po rozbalení výrobku a poškození výrobku. V případě zvolení dopravce Zásilkovny je nutné si vždy balíček rozbalit a překontrolovat přímo na pobočce Zásilkovny. V případě poškození zboží dopravou je nutné toto nahlásit přímo v prostorách Zásilkovny. Ve chvíli, kdy zásilka opustí prostory Zásilkovny nelze již uplatnit reklamaci na poškození zboží způsobné dopravou. Každý výrobek balíme velmi pečlivě do bublinkové folie a dále do krabice vyplněné ochranným materiálem, i přesto se však výjimečně může stát, že přepravce balíček poškodí. 

Adresa pro zaslání reklamovaného/vráceného zboží

1) V případě výběru dopravce WeDo, zásilku prosím zašli na adresu The Revolution Company s.r.o., Business Park Prague Zličín, Na Radosti 399, Praha - Zličín, 155 21.

2) V případě výběru dopravce Zásilkovna, zásilku prosím dones na nejbližší pobočku Zásilkovny společně s identifikátorem e-shopu: 99202401.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Reklamační formulář